Tema: Re: Pulso matuoklis
Autorius: unce
Data: 2009-06-23 15:01:53
Kiek paskaičiau, naudojimas patogus tik kai jis padėtas ant stalo guli. Iš
tikrųjų man ir nereikia kad būtų laikrodyje gps. Turiu Suunto modelį, skirtą
visiškai ne bėgimui, tai užsiknisau krauti.
Man svarbu kad būtų gerai pulsą matuotų ir gal kokią statistiką kauptų, min,
max, vidurkius.... O gps - kaip pribumbasas, net ir geriau būtų atskiru
moduliu, kaip kad pas Suunto ar Timex yra, kurį tik kartais pasiimčiau.
Galvojau gal kas ką nors jau turi...