Tema: Re: Valgymas 5-6 kartus per dieną
Autorius: SenasKrienas
Data: 2009-06-16 15:09:43
Bijau, kad toks kiekis gali buti ir per mazas, turin omenyje "pakankamai
daug fizizkai dirbant" - tiesiog galima taip nualinti organizma.
Aisku, as galbut savaip isivaizduoju "kelis gabaliukus zuvies" - gal ten
keli gabalai, ir tas pakankamai daug fiziskai dirbant - neaisku, kiek.
Svoris krentam, taciau reikia dar pasirupinti, kad ne raumenu ir vidaus
organu saskaita tai butu.