Tema: Re: Pirtis ir kraujospudis
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-28 15:24:01
aš skaičių pasakyti ir mokslinių nuorodų duoti irgi negaliu, bet esu
pastebėjus, kad jeigu po pirties lendi į baseiną ar kubilą, nesvarbu kokio
šaltumo vanduo, tai širdis nesispardo ir tai tikrai maloniai užapvalina
buvimo pirtyje ciklą. Bet jeigu tik apsipili vandeniu po dušu ar šlanga, tai
širdis taip ir užlipa į gerklę :)