Tema: Re: pirmi dideli zhingsniai link ZHIV vakcinos
Autorius: Edvinas
Data: 2009-05-22 17:34:59
ig rašė:
> [...]
> metu perimtos iš lenkų rašybos, o jų pavyzdžiu pačių lietuvių
> pasidarytos „trūkstamos“ nosinės  į ir  ų. Raidės ė autoriaus šlovės
> nusipelno pirmosios spausdintos 1653 metų lietuvių kalbos gramatikos
> autorius Danielius Kleinas. Raidės  č, š, ž „su paukščiukais“ dar XIX
> amžiuje buvo pasiskolintos iš čekų rašybos, o jauniausia lietuvių
> abėcėlės raidė  ū, ne taip seniai tyliai ir nepastebėtai atšventusi
> šimtmetį, buvo įdiegta kalbininko Jono Jablonskio"
>
> t.y. Lietuvai tipo 1000m(realiai daugiau), o pauksciukam pora simtu...

Na ir? Kurlink čia sukate? Reikia pradėti rašyti senovės slavų kalba,
juk ji buvo naudojama raštvedyboje, kaipo tokia atsirado Lietuvoj. O gal
lenkiškai, nes ji paskui buvo naudojama rašymui? О гал прадети рашити
таип, каип буво рашома девыниоликто амжяус антрой пусей?

> nes kazkas norejo gudresnis buti, tai kurie labiau silpnaprociai dar
> galima butu gincytis... As uz oficialia kalba (isskyrus neturinciu ka
> veikt kalbininku naujadarus) oficialioj spaudoj, bet pries asmeniniame
> susirasinejime. Kaip kam patogiau, taip tas ir raso - svarbu suprastu jo
> minti.

Čia ne asmeninis susirašinėjimas. Jį skaito krūva žmonių. Rašymas bile
kaip yra elementari nepagarba skaitysiančiam. Pvz. man yra nepatogu
skaityti šveplą tekstą. Jis mane erzina. Ir, žinau, kad aš esu toks ne
vienintelis.

Pratęsiant tavo logiką — ir elementaraus elgesio taisyklių reikia
laikytis tik oficialiose vietose. Kadangi čia neoficialus bendravimo
būdas, tai, manau, kad nesupyksi, jog nuo šiol kiekviename laiške imsiu
tave įžeidinėti, OK? Juk neoficialu, mintį pagausi :)

--
Edvinas