Tema: Re: chlamidijos
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-11 16:52:26
chlamidijos būna įvairios. Vienos gyvena lytiniuose keliuose (chlamydia
trachomatis), kitos, pvz., kvėpavimo takuose (chlamydia pneumonia). Bėda ta,
kad nėra dorai žinoma, dvi tai chlamidijos ar ta pati, tik skirtingose
vietose . Jeigu tai dvi skirtingos bakterijos, tai greičiausiai po oralinio
mergikė kosėti neturėtų pradėti :) Jei ta pati - visko gali būti. Bet jei tu
klausi, ar gavus bakterijų į burną mergikė gali užsikrėsti chlamydia
trachomatis, tai labai abejotina, nors, aišku, yra scenarijų, kaip pernešti
bakterijas iš burnos į lytinius organus :)