Tema: Re: gerti po xxl per diena!!
Autorius: pablas
Data: 2009-04-30 15:24:53
  Kudikelis labai daug juk neisgeria? Ar nera taip, kad motinyste
"sutvarke" poreikius ir pojucius?

Mano atveju taip, ekstrymo nebuvo. Po visko dar prabegdavau keturis
kilometrus iki namu :) ir...atsigerdavau,bet po pusvalandzio.Kokius du
litrus silto naminio pieno:) Tvirtai galiu pasakyt: prie tokio rezimo
galima nesunkiai prisitaikyti, bet lieka durnos pasekmes.