Tema: Re: Apie maisto priedus
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-04-23 20:56:44
Tuose prieskoniu misiniuose labiau knisa ne E621, o druska. Labai nedaug
prieskoniu misiniu be druskos. Is Santa Marijos serijos, ko gero, galiu
visus isvardinti (atrodo, kad jie visi yra ir be E621):
1. Prieskoniai sriuboms ir padazams (anksciau vadinosi, Bandzienes
prieskoniai),
2. Vidurzemio juros prieskoniniu zoleliu misinys (l. geras),
3. Zuvies prieskoniai (tiksliai neatsimenu pavadinimo)
4. Picos prieskoniai.
5. Penkiu pipiru misinys.

Aisku, dar yra grynieji: bazilikas, saldzioji paprika, aitrioji paprika,
pipirai (malti, trinti) ir kiti.