Tema: Re: po danties rovimo
Autorius: M20
Data: 2009-04-20 17:12:28
Rove 6to danties saknis. Tai liepe, neciaudet:) o jei ciaudet, tai tik ne
per nosi, jokiu budu nelaikyt slegio burnoj, nes jei pramus i sinusita, tai
nusistums ten kokio brudo is burnos, ir tada jau beda, prades puliuot ir
t.t.
Klausimas cia netgi labai rimtas. Man veido chirurgijos klinikoje (KMUK)
apie tai pasakojo, kaip apie labai rimta komplikacija. Kiek tiesos istikro
tame, pasakyt negaliu, nes saugojaus, ir per danty nekvepavau :)