Tema: Re: Alergija?
Autorius: ALORA
Data: 2009-04-18 12:09:01
aš kažkada įdarytomsi žaliomis paprikomis buvau apsinuodijusi. Nors
apsinuodijau greičiausiai kiaušinių įdaru, bet nuo to laiko nuo žalios
paprikos kvapo negera darosi ir vis prisimenu tas įdarytas :) tuo tarpu
keptos ar virtos paprikos ir tos pačios pikantiškso salotos, kuriomis
paprikos buvo įdarytos nesukelia jokių problemų. Šiaip visas paprikas iš
salotų išrankalioju, bet manau, kad absoliučiia visų turbūt išrankiot
nepavyksta ir vis tiek turbūt nemažai jų suvalgau, bet dar nebuvo jokių
problemų :) todėl įtariu, kad tai labiau psichologinė problema - sakoma, kad
kvapas į atmintį įstringa giliausiai :)