Tema: Re: Kelio sanariai ir dviratis
Autorius: nv
Data: 2009-04-09 19:50:47
turiu ta pacia problema - traska sanariai.
Neperseniausiai buvau chirurga - tiesa, ten kitokios problemos priverte pas
ji apsilankyti.
Tai pagulde mane ant tos lovikes ir pradejo kojas sukineti  ir aisku
sanariai labai jau garsiiai subraskejo. Tai daktariukstis nusistebejo ir
sako:  skysciu tau truksta! Sakau prie ko cia skysciai , geriu as ju
normaliai. O tas man: nevelnio - jei sanariai traska reiskia organizmas
gauna per mazai skysciu, o tai reiskia kad sanariams pritruksta ... (kazkaip
tikslaus pavadinimo nepamenu, bet liaudiskai tariant "tepalo" neprigamina) .
Tai sako mazink arbatos kieki (as jos gerdavau tikrai nemazai), kavos is
viso geriau atsisakyti reiketu, o gerk tiesiog vandeni. (na dar aisku apie
alkoholio zala paskaitele isdeste).
Tai vat jau pusantro menesio stengiuosi prisilaikyti rekomendaciju -
sanariai aisku dar braska, bet, kaip ir minejo chirurgas, tai nebus greitas
procesas.
O sportas, dviratis, begimas cia ne prie ko, nors vietoje begiojimo man
rekomendavo plaukima - visapusikiau organizmas treniruojamas.

Taip kad judekit, sportuokit ir teisingai maitinkites - sportas ir mityba
neatsiejami dalykai.