Tema: Re: Dantu pastos tuteles markiruote?
Autorius: Baninas <laikasta @ gmail . com>
Data: 2009-04-09 10:04:04
Dar iš universiteto laikų atsimenu kaip marketingo dėstytojas pasakojo apie
šias spalvas, kad juoda yra skirta vos ne trečiosioms šalims-pagaminta iš
pigių medžiagų , mėlyna jau geriau, o žalia yra l.gera-skirta daugiausiai
savos šalies rinkai.
Perpasakoju tik ką jisai sakė. Tačiau ir pats būčiau linkęs tuom tikėti,
kadangi esu susidūręs su panašiais reiškiniais tik kitais gaminiais, kurie
yra skirti pvz Vokietijos rinkai ir Baltijos šalims, kokybė skiriasi kaip
diena ir naktis.