Tema: Re: REQ: elipsinis treniruoklis
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-24 16:27:47
2017.03.24 15:53, zauras rašė:
> Sveiki,
> užsimanė mano fėja valios stiprumą pasitikrinti, tad prireikė elipsinio
> treniruoklio.
> Kas naudojate, į ką kreipti dėmesį, kokios f-jos būtinos? Fėjai atrodo,
> kad pulso ir kalorijų matuoklis privalomi.
> Kainų skirtumas gana didelis tarp noname brandų ir rimtųjų, o ir
> kiekvienas gamintojas dar n modelių turi. Į pigenas verta žiūrėt ar iš
> karto planuoti pardavimą valios nebuvimo atveju ir nelikvido nepirkti?
>
> O gal kas atsikratyt norit?

jei feja nori sportuot - tegu i lauka varo, pavasaris jau. treningus
madingus ir patogius nupirk, tegu laksto. tokie treniruokliai tik saves
apgaudinejimas. atsikratysi zmonos zyzimo, bet turesi nenaudojama daikta
ir islaidas. visi mano pazystami tureje ta daikta jo nenaudodavo, gal
5-10 tokiu zinau.