Tema: Re: Re:apie psichuskes ir eugenika
Autorius: engelsas
Data: 2016-11-21 12:25:51
as gi vaiku neturiu, ko prie manes prikibai ir mergos neturiu...

o siaip rusiuot zmoniu nemoku.
nebent taip: narkomanai, bomzai, prostitutes, nusikalteliai, sizofrenikai,
invalidai.

tadfa dar visokios etnines grupes, rases ir tautybes..
kaip cigonai, zydai

"svyt"  wrote in message news:o0s0ra$kvg$1@trimpas.omnitel.net...

Demokratinese salyse buvo rekomenduojamas savanoriskas
sterilizavimas, kai eugenika buvo madoje. Eugenika nesusijusi su
zudymu tiesiogiai, paprasciausiai siuloma kaip ir isvedant gera
sunu veisle, patelem poruotis tik su visapusiskai sveikais
patinais, kad ir poravimosi tikslu, vienam patinui su keliom
patelem. Siaip, jos is esmes daznai taip ir elgiasi pusiau
samoningai, kaip ir vyrai.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----