Tema: Re: Autonazija
Autorius: svyt
Data: 2016-09-18 11:45:12
Siaip geriau girtas piena, is parduotuves isvis nulis reakcijos, o
 va, kazkada kaime pasigyriau kad man dzin, ir uzsigerinejau
 samagona tikru pienu, o ne pieno gerimu, tai efektas sioks toks
 buvo iskarto, nespesi tiek isgert kad kazkas ivyktu, po sekndes
 nusivemiau varske ir vel sedau prie stalo.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/