Tema: Re: Kiba Alora susirgo?
Autorius: ALORA
Data: 2014-04-20 12:38:26
PS., aš jau mėnuo kaip LT, per tą mėnesį padariau tiek, kiek DE užtrukčiau
gerą pusmetį. Ir iš lietuvių prieš kiekvieną naują etapą girdžiu tiktai
gąsdinimus, kaip man viskas čia 'atsitiks'. Nu jei bohu, jei kam pasakai,
kad darysi tą ir tą, tuoj pareina kažkoks grasinimas iš serijos 'žinai, čia
Lietuvoj, viskas ojazaujazau...". Nu ir ką, iki šiol jokių jazų man
neatsitiko ir netgi negrėsė atsitikti :) Tai tikrai kažkokia patologija -
kas jus taip prigąsdino?

"shimtas kinieciu"  wrote in message

kas taip tas taip. tik bz ar tinkama laika pasirinkot parvaziot y ce.
netoli musu givena amerikuonu diplomatai, tai panashu kad jie vaikus savo
katik ishveze ish ce. gali but kad nebereikallo ;)