Tema: Re: kas "i traukia" spuogus?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-10-02 14:38:36
Nori mažiau valgyti - ilgiau kramtyk. Labai greitai pasisotinimas ateina.

"ALORA"  wrote in message news:l2gvsg$l58$1@trimpas.omnitel.net...

nu nepasakyčiau. Mano vaikis tikrai pakankamai neraliuotas, kad neklausytų
visų pagraudenimų apie 'sveiką' mitybą :) Bet kelis kartus dėl ligos buvo
priverstas ilgesnį laiką valgyt tik tai, kas ant stalo padėta ir skirtumas
buvo tikrąja to žodžio prasme "ant veido". Nuo tada pats klausinėja kas,
kaip ir prie ko, ir kakakolų buteliukų beigi šikaladukų papierkų daugiau
namuose nebesimėto - anksčiau tai buvo tarsi būdas pasakyti 'dėjau aš ant
tavo pamokslų' :) Ir dar vienas beje - valgant normalų maistą nebūna ėdimo
priepuolių ir suvalgomo maisto kiekis su laiku stipriai sumažėja (ne dėl to,
kad neskanu :)

"shimtas kinieciu"  wrote in message

anuokada ne?
anyway jie viska valgo tooookeis kiekeis ;)