Tema: Re: Klausimėlis-diskusija: kokie minusai prisirašius pas šeimos gydytoją komercinėje įstaigoje?
Autorius: news
Data: 2013-09-04 16:04:08
9/4/2013 1:27 PM, kaspasakemiau rašė:
> Šituo tai kai kurie privatūs med centrai garsūs... man skrandžio opos ieškodami (rado) sugebėjo prisukti tyrimų už 1800 lt :( per vieną dieną.
> Bet laukti po tris-keturis mėnesius tai irgi žiauru.

na trys-keturi menesiai čia norint "nemokamai" spėju.
Šiaip kiek iš patirties mokant į kišenę, gaunasi taip pat greitai ir
kažkaip man atrodo kad kompetencija ten visgi aukštesnė o žinant kur
patepti tyrimus galima per dieną gauti. Ir moka ne vien tyrimus padaryti
bet ir perskaityti sugeba.
va tų garsiu centrų nemažai aplankęs kaip ties vienu dabar apsistojau
kur kaip ir sakiau ne tik padaryti tyrimus sugeba bet ir perskaityti.
Nemokomos medicinos šiaip nėra tik va liūdna kad kai moki ir nemažai ir
gauni labai žemo lygio paslaugą.