Tema: Re: Puola uodai, kuo apsisaugot (žvakės netinka)
Autorius: ramunas
Data: 2013-06-05 11:35:54
pernai jau isbandziau ir atsidziaugti negalejau :)
si savaitgali pirma karta siemet irgi bandziau :) as issipurskes ir salia
koks 10 zmoniu nepasipurske ... ziuriu ant ju pilna uodu ... ant manes nei
vieno :)
naudoti reikia butinai papurskus ant plikos odos ir su ranka istepti.
geriausia purksti pries isvaziuojant i gamta. namuose. tada tikrai
kokybiskai pasidengia kunas ir viskas buna OK ... veiksmingas islieka visa
diena jei nesimaudai ezere ar kur kitur...