Tema: Re: Hepatitas „B“ ????
Autorius: pumfis
Data: 2013-04-30 11:24:57
- Asmenims nuo 18 metų

Išimtiniais atvejais suaugusiesiems, kuriems reikalinga greita apsaugos
indukcija, pvz., keliaujantiems į labai endemines zonas, kurie turi gauti
vakcinacijos nuo hepatito B kursą per vieną mėnesį iki kelionės, galima
skiepyti 0, 7 ir 21  dieną. Kai skiepijama pagal šį planą, ketvirtąją dozę
rekomenduojama skirti praėjus 12 mėnesių po pirmosios dozės.

nuoroda i SPC http://extranet.vvkt.lt/paieska/dl.php?fid=155&tid=spc