Tema: Re: zalios suns akys
Autorius: ALORA
Data: 2013-03-06 11:38:36
ten žaliai nudažyta, kad matytųsi ir tai yra opa. O katarakta yra drumstis
ir ji drumstai ir atrodo. Bet jei neramu - kodėl pas veterinorių nenuneit?

.... mano šuo visą laiką uostinėdamas eina, kai kur nors kas nors naujo su
kvapu atsiranda. Pagal kvapą ir jo šaltinį atranda. Pilant ėdalą atvaro
pagal garsą. Aš manau, kad svarbiausia šuns akių paskirtis - nustatyti
šunišką žvilgsnį, kai ko nors iškaulyt reikia :)

"as"  wrote in message news:kh5nng$lns$1@trimpas.omnitel.net...

Manyciau, kad visgi su regejimu suniui problema, nes nunesiau paesti ryte,
tai jis eina uostinedamas link edalo, nors ryte jau visiskai sviesu buvo.
Perziurinejau kiek sugebejau visokiu foto internete, bet ne viena tiksliai
taip neatrodo kaip mano suns akys. Daugumoj vietu raso, kad akys tampa
melynai pilkos (drumzlinos) kai yra katarakta, vienoj vietoj radau, kad gali
buti ir zalia "danga".
mano suns akys panasiausios i cia parodytas
http://www.dog-health-today.com/dog-eye-problems.html
Nors ten kalba, kaip suprantu, apie ibrezimus.