Tema: Re: henatoma po nagu
Autorius: Glebas
Data: 2012-11-29 10:21:05
Sulaužyti nepažeidžiant sąnario visai nesunku - netyčia per piršto galą su
plaktuku reikia pataikyti :))
Aišku tada buvo ne tik hematoma po nagu, ale ir pats pirštas dvigubai
storesnis nei įprastai :)
Bet autoriaus atveju, tai tikrai keistai. O už papildomus (kad ir
nereikalingus) tyrimus gydymo įstaiga gauna pajamų ko gero gi, ar ne?