Tema: Re: Smarkiai krentantis regejimas vaikui
Autorius: Uu
Data: 2012-10-10 15:38:02
Pasidomėt galima. Bet fizinis lavinimas vaiko sveikatai yra labai
svarbus ir nuo jo atleidinėt derėtų tik turint priežastį.

Mano regėjimas mokykloje buvo beveik -4. Akių gydytoja liepė kuo daugiau
sportuot, bėgiot, žaist - apie jokius atleidimus ir kalbos nebuvo. Na,
gerai, buvo, nekabot žemyn galva. Bet šiaip krūvių nemažino.