Tema: Re: Meskapedziu tampu. Ku daryc?
Autorius: audrius
Data: 2012-03-30 11:29:48
tamsta sukliedejot, pamegink pvz su tokiu kaisciu nueit i kachalka ir tarkim siek tiek igavus jegos ir pasitikejimo
savim - pastumt 150-200kg platforma, nori pasakyt kremzlytes jis netrins? as jau nekalbu apie kazkokius koju judesio reikalaujancius sportinius uzsiemimus

kad peda taisosi netingint ir darant tai faktas, pats esu su lengva sleivapedyste ir pilnapadyste, tai nuo paduku nesiojimo pradzios ir lengvu manksteliu pora kartu per savaite jauciasi progresas, tik aisku, ne per 10min, kaip kazkokio varzto atveju

"ALORA" <alora@griauztas.cool> parase naujienu news:jl1l3l$m1o$1@trimpas.omnitel.net...