Tema: Re: Acetono kvapas
Autorius: Fwd
Data: 2009-04-03 17:11:16
Kad pats neklaidinčiau, patikslinsiu :)
Treniruotės metu energija imama iš: 1) kreatino esančio kraujyje 2) gliukozės esančios kraujyje 3) angliavandenių 4) lašinių. Ir dar kažką praleidau:) O raumenims atstatyti, statybinės medžiagos imamos iš baltymų. Jeigu tokių nerasta, ardomi raumenis, iš jų traukiamos statybinės medžiagos ir jomis maitinami pavargę raumenai.
O dėl amoniako, tai po ilgos treniruotės visada jo būna (bent man). Ir šiaip, atkreipus dėmesį, galima įdomių dalykų pastebėti. Pvz. pradedu bėgti, po ~10 minučių užplūsta šiluma, pradeda jaustis prakaitas, kvėpavimas greitėja, greitėja. Po 20 minučių kvėpavimas susinormalizuoja, netgi nemažinant tempo. Dar po 10 atsiranda 'antrasis kvėpavimas', dingsta nuovargis, o bėgant atrodo kad eini.
Ir po tokios treniruotės visad jaučiasi amoniakas. 20 minučių pabėgiojus - nesijaučia. Nesijaučia ir porą valandų sportuojant salėje, su svoriais.