Tema: Re: kava ir rugsciu kilimas
Autorius: pablas
Data: 2009-03-27 16:58:00
AMB rašė:
> man atsigerus kavos kyla rugstys, ipatingai nuo jacobs kavos. turiu
> kazkokios parveztos is uzsienio tas kuris parveze dovanu iskart pasake kad
> nekils man rugstys, ir tikrai nekyla nuo jos. kokia reiktu pirkti Lietuvoje
> kad nekiltu?  :)

    Dabar geriu Lavazza Tierra is xxx.Labai nebloga ir nerugsti. Cukraus
reiktu sauksteli isidet. Maziau skrandi dirgina. Mano megstama quolita
oro x-uose sugedo arba bloga partija buvo pries menesiuka.Jei yra
galimybe nusipirkti specialioj parduotuvej - tikrai nerugsti.

  O siaip yra taisykle: pries kava reiktu isgert vandens stiklinele.
Po kavos taip pat nepakenktu, tik neskanu butu.