Tema: Re: Persigeriau kavos.Kuo gydytis?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-03-26 14:10:21
Kai uzvirintum 50 gr. arbatos pokeli, kokiu 200 - 400 gr puoduke, tada suzinotum, kas yra
kofeino perdozavimas.
  Beje, labai daug priklauso nuo koncentracijos. Sunkesnes pasekmes gali but nuo mazesnes
koncentracijos su daugiau vandens.
  Todel tikri lageriniai kofeinomanai geria Labai stipra, bet mazais kiekiais. Galbut
todel, kad gerai praskiestas greiciau isivaiksto i krauja ir tada ragas, pykinimai ir t.
t.