Tema: Re: Klausimas del asbesto kenksmingo poveikio
Autorius: ALORA
Data: 2009-03-06 08:59:08
asbestas, kaip žinia, nuodingas įkvepiant, todėl YPAČ stogų dangoms
draudžiamas, nes nuo stogų (ir apskritai nuo atvirų asbestinių gaminių) byra
jo mikrodalelės, kurias po to sukvėpuojame. Tačiau prieš kokius 7 metus
asbestinius vamzdžius galima buvo kloti į žemę. Nors gal dabar kas ir
pasikeitė.
Bet nelabai supratau klausimo - kur čia asbestas - stogo dangoje, nuo kurios
surenkamas vanduo ar talpoje, į kurią surenkamas vanduo?