Tema: Re: Kaip taisyti sugadinta laikysena?
Autorius: pablas
Data: 2009-02-27 16:45:24
CatBlack rašė:
> Kuo galima padeti, kai visos kremzles sukauleje?
> Mano dukrai 13 metu ir tai jau abejoja daktarai ar pavyks kazka pagelbet.
  Gal apsimoka abejot? Nes kai pavyks, bus didesnis nuopelnas ? ;)
  Aisku, yra sudetinga priverst panele sportuot sveikatos labui. Ir
tikrai ne visas problemas imanoma issprest vien mankstos pagalba.
Bet galima padaryt labai daug. Ir... vyrams paprasciau. Greiciau auga ir
stipreja raumenys, kartu greiciau koreguojasi laikysena. tvarkingai
dirbant, pirmieji rezultatai pasirodo jau po menesio - pusantro.Per
keturis metus kunas gali pasikeisti radikaliai.Forsuojant - per du.