Tema: Re: receptai 2ros dienos pagirioms :/
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-03 21:00:23
kava dėl kofeino, kaip trumpalaikio poveikio stimuliatorius (tą patį poveikį turi kakakola). Ir ji turi būti saldi, nes alkoholis
stipriai sumažina cukraus kiekį kraujyje - tai irgi gali būti blogos savijautos priežastis. Bet tai kitą rytą, o ne po kelių dienų.
Nežinau, ar padeda, nes 'man irgi nebuvo' :) Bent jau po atsipaipaliojimo ligoninėj po lašeline tikrai nebuvo :) bet tas kartas
nesiskaito, bo ten ant kaukolinio užsirovėm...