Tema: Re: Q: drekintuvas
Autorius: ALORA
Data: 2011-09-18 16:31:25
kūdikiui nebus geriau, jei mažiau vėdinsi arba daugiau šildysi. Dėl padaugėjusių skalbinių pastaba buvo gera :) Bet jeigu turi
specialią vietą skalbiniams džiovinti, ne gyvenamosiose patalpose, dažniausiai pakanka ir indelį su vandeniu ant radiatoriaus
pakabinti. Tik jame turi būti vandens :)
dėl drėkintuvų - aš asmeniškai nenaudojau, bet iš pažįstamų, įsigijusių tokį būtinai būtiną daiktą, po vieno sezono kažkodėl nieks
jų daugiau nebenaudoja.

O kodėl būna taip sausa? daug šildote, ar kokio gipso daug?