Tema: Re: nauja vilnia.com
Autorius: finalinis kontaktas
Data: 2011-09-13 09:27:55
man atrodo, kad psichinis ligonis kada patenka i psichiatru
akirati tai tampa visuomenes prieshu, nes yra psichiatru
prievartaujamas. laikoma, kad psichine liga ne tiek paties
ligonio problema, kiek problema tame, kad psichinis ligonis
sukelia problemas visuomenei arba yra net pavojingas jai.
Todel nusistovejusi praktika, prievartinai laikyti ligonius
ligoninese, prievartinai leisti ir girdyti jiems vaistus, o ne
visiems tai patinka, todel daugelis psichikos ligoniu slaptai
nevartoja vaistu ypach todel, kad jie yra zhalojantys organizma
kaip ir bet kokie kiti vaistai, o tuo labiau daugelis psichikos
ligoniu gerai jauciasi be jokiu vaistu, todel dazhnai kyla konfliktas
tarp gydytoju ir ligonio.
Be to daugelis zhmoniu kuriems irashyta diagnoze nera ligoniai.
Bet kai zhmones patenka i psich. ligonine tai kiekvienam be
ishimties yra irashoma diagnoze ir beveik visada shizofrenija.

Ir atvirksciai, daugelis ligoniu nepatenka i ligonine todel laikoma,
kad jie sveiki.