Tema: Re: spengimas ausyje
Autorius: Always online
Data: 2011-09-06 01:29:21
man tas pats buvo (ilgi persidirbimai...), tik 90% apkurto viena ausis, tai
nuvariau i poliklinika, galvojau kamsti koki istrauks... ta pacia diena
liepe gultis i ligonine ir 10 dienu ant lasaliniu kazkokiu... po 3 dienu
girdejau jau, po dar menesio matuojant nebebuvo skirtumo tarp ausu... Tai
vadinama Ausu neuritu, liga sake niekaip nepagydoma, jei karta tas buvo,
gali ir dar buti, ir tenka pastoviai kokius pleciancius vaistuku pagert,
Betaserc, Agapurina ir t.t.

kartai nuvargus pasijaucia tokia banga ant ausu, bet greit atleidzia. dariau
net galvos ta rezonancine foto, nerado absoliuciai nieko blogo, nei
kraujagyslej salia nei dar kazka... grynai sake pervargimas ir nervinio
pobudzio beda...  o ausu nervas yra vienas is labiausiai pazeidziamu, svarbu
laiku gauti gydyma ( ta pacia diena, kai nutinka).