Tema: Re: ir ka jus i tai ? :)
Autorius: ArunasM
Data: 2011-08-10 23:02:51
reikia pripazinti, kad daugeliu atveju medicina tikrai yra bejege padet
zmogui, kuris naturaliai sensta, todel tokie pseudomedikai ir klesti.

viskas su viskuo naturaliai saveikauja, kur ka beipiltum,  ir pagal tulcinos
receptus, daugiau nei puse lietuvos zmoniu negali valgyti vistienos. bet
tada reikia nusipirkt papildu pas tulcina vaistinej apacioj. nobelio
premijas gaunantys mokslininkai ir milijardus investuojancios, tebunie,
farmacines kompanijos, pasaulio sveikatos organizacija ir t.t.t.t.
nublanksta pries tokiu gydytoju sugebejima stebuklingais metodais pagydyt
viska, tiesa, nepigiai...

p.s. teko bendraut su onkochirurgu kazkada... sake esu mates suda, kokios
nori spalvos, zarnas kokias tik nori.... bet vat kas yra zarnyno slakai, tai
nesu mates, gal tulcina kada nors parodys...