Tema: Re: prakaitavimas
Autorius: lllll
Data: 2011-07-07 15:53:52
Šiaip UK tuo pačiu pagrindu yra nemažai, kai kurie berods rašo, kad itin
jautriai odai ir pan. Kiek tiesos, nežinau...
Šiaip rašo, ką daryt, jei labai jautru: naudoti ant visiškai sausos odos,
kasdien tepti drėkikliu, ir/arba naudoti švelnų steroidų tepalą, kaip
hidrokortizoną.

Va, dar LT irgi yra, AHC20 Sensitive (to paties stiprumo, kaip Driclor, bet
atseit, jautriai odai).
http://antiperspirantai.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=33&Itemid=3&lang=lt
Tuo metu, kol LT Driclor dar nebuvo, tai tiek AHC, tiek Driclor iš UK
užsakinėdavo.

lllll

"optimistas"  wrote in message news:iv49b0$blf$1@trimpas.omnitel.net...

Pirmas naudojimas du, tris vakarus pries einant miegoti, paskui naudojama
karta i savaite. Bet man nuo jo atsiranda zaizdos. Nors siaip dalykas visai
super :)