Tema: Re: guodziancios mintys apie nemirtinguma._
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-01 13:34:36
aš neverčiu iš vokiečių, tai man kaip ir dzyn. O šiaip vokiečiai skaičiuoja staropirdiajsku metodu eilutėmis, bent jau labai daug
jų. Lietuviai skaičiuoja ženklais. pasitaiko netgi tokių, kurie nori skaičiuot be tarpelių. kažkada seniai, kai dar buvau jauna ir
įžūli, pasiūliau vieniems, neskaičiuojantiems, tarpelių nesudėti, jeigu jie jiems nesvarbūs :)