Tema: Re: MC Donalds
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-02-21 21:33:14
Tikrai taip. Šian apie pietus, intranetu gavom žinutę tik vidiniam naudojimui, jog gauta dalinai brokuota mėsos maltinukų partija iš Lenkijos su PLV62-C2 žymėjimu. Aceit imitaciniuose mėsos pusgaminiuose esti nepakankama antialerginio aspartano, antibiotikų bei askorbo rūgšties infuzija. Visiems tinklo 'menegeriams' rekomenduotina minimą partiją realizuoti pirmiausia (spėju, kad nereikėtų išmetinėti). Klientams gali pasireikšti roto viruso simptomai, jie gali apsitriesti ir gali atsirasti lengvi senatvinės silpnaprotystės požymiai. 'Menegeriams' rekomenduojama nekreipti į tai dėmesio. Dar buvo paskutinio soclenktyniavimo rezultatai ir sveikinimas komandai nugalėtojai iš KLP statoilo Meko. ;]