Tema: Re: Patalyne alergiskiems zmonems
Autorius: valstietis
Data: 2010-12-23 18:40:29
Aš irgi esu alergiškas kambario erkutėms, tiksliau jų kakams :).
Pusantrų metų gyvenau ant alergiją slopinančių vaistų. Daktarai sakė
purkšti patalynę Milbiol purškalu, kuris erkutes padaro nevaisingas,
taip jos ir miršta bevaikės, o tipo žmonėm nuo jo viskas OK. Dabar jau
porą metų gyvenu be vaistų. Tuo preparatu patalynės nepurškiau. Man
padėjo, kai griežtai perrinkau mūsų šeimos maisto racioną. Vienus
produktus keitėm kitais, kur nėra, ar yra mažiau skonio stipriklių,
dažiklių, koncervantų ir kitokio vitamino E. Turėjau atsisakyti ir kai
kurių maisto produktų. Būtent: alaus, kavos ir turėjau sumažinti cukraus
vartojimą. Kai kartais per šventes ar šiaip leidžiu sau truputį daugiau
bele kokio maisto, ar stiklinę alaus, ar kavos, alergija grįžta. Vėl
pradedu labiau skaityti etiketes apsiperkant, per kelias dienas
gyvenimas vėl į normą sugrįžtą. Vietoje alaus dabar geriu vyną, vietoje
cukraus į arbatą dedu medų, ir viskas OK. Aišku, mano situacija,
greičiausiai tai ne tavo, bet jei nori pabandyti sveikiau pagyventi ir
pastebėti save, gali pabandyti. Man iš maisto raciono pašalinus tai kas
mano organizmą daro perdėtai jautrų erkutėms, alerginė reakcija ženkliai
susilpnėja per maždaug 3-4 dienas. Žinoma, kažkiek esu alergiškas tom
erkutėm, bet ne tiek, kad trukdytų gyventi. Savijauta žymiai geresnė
negu, kai gyvenau prisirijęs alergiją slopinančių vaistų. O kas dėl
maisto produktų, tai man labai padėjo informacija svetainėje
http://www.sveikasvaikas.lt
Sėkmės