Tema: Re: krupciojimas miegant
Autorius: Kiaule voras
Data: 2010-12-16 15:01:12
.....orgazmas gal pakibo:)
Nea, o jei rimtai tai cia be neurologo jauciu niekas nepasakys. Cia reik ir
pamatyt, padauzyt plaktuku, kad pasakytum. Man buvo tokie trukciojimai,
tiesa ne visa nakti, o atgulus kokio pokaicio valandikei. Tai miegi ir pats
net jauti krupciojima. Neurologas konstatavo nuvargima. Israse B grupes
vitaminu ir anksciau miegot, kad 8 valandos paroje gautusi kaip pit dat. Po
savaites jokiu pozymiu krupciojimo. Tiesa liepe bent valanda paroje skirti
tik sau, ilsetis daugiau. Bo krupciojimas kitaip bus tik pradzia. Tai dabar
moraliskai stengiuos daugiau poxuino naudot.