Tema: Re: Kr. spaudimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-09 00:04:40
Tai gal paprasciausiai tau judesio truksta? jei i darba nereikia... varai i
koki klubuka, kad ir kavos pageres, patusini iki 5 ryto ir zek miegosi kaip
kudikis iki vakaro.....
:)

O siaip tai gudobeliu preparatai pagerina biski spaudima kiek zinau.. Darbe
toki viena turim kur be kofeinu ar kokiu nors stimuliatoriu motoriukas stot
pradeda (a.k.a. zemas spaudimas ir t.t.) tai po visokiu gudobeloiu lasiuku
vartojimo panasus i zmogu pasidaro....