Tema: Re: "Paslaptingas garsas"
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-10 22:17:02
Aš tada dar tik penkmečio planuose buvau, todėl apie tai neporinu. O tamsta
mažai žinai apie paskutinius penkmečius. Viena iš stojimo į ES sąlygų buvo
Ignalinos uždarymas. Viena iš Ignalinos uždarymo sąlygų - Elektrėnų
renovacija. Dokumentus savo kukulainėm mačiau. Ar vietoj vieno kito
transformatoriaus išdygo pilaitė - nežinau, mane ten nedaug prie lovio
prileido :)