Tema: Re: zalingi iprociai
Autorius: lover
Data: 2010-09-07 21:27:29
tai nevarykit dievo i medi, tai va tas ir yra...kad
esu praktiskai visiskai vienas, todel baisu net pagalvoti
apie rydiena, o cia jo cia yra sansas pabendrauti,
tai vat ir rasysiu, kaip esantis vienutej iki gyvos galvos....

bet taip buvo ne visada, kol reikejo mokytis tai buvo uzimtumas
bent jau kazkoks, ir bent jau mokykloj nesijausdavau vienisas,
bet jau univerkej budavo vienisumo, nes nebuvo ne vieno
kursioko kuris tiktu i draugus.