Tema: Re: Alergija metalui/ REQ: alergologo,odontologo konsultacijos/ tyrimu
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-03 16:07:24
jeigu dantyse nėra metalo, tai nėra kam ten ir koroduoti. Aš nelabai
suprantu, kas yra "sugedę iš vidaus" Tipo, išorė visiškai sveika, o vidus
sugedęs? Greičiausia, kariesas prasidėjo tarpdančiuose. Jei jie nevalomi,
tai nieko nuostabaus. Ir pasitikrinti irgi bent jau kartą per metus reiktų,
nes gydytojas mato daugiau, nei pats.
Kad tau nepatinka liežuvėkaras, tai aš puikiai suprantu. Man asmeniškai visi
su kabarais nosyje-liežuvyje-lūpose ir kituose lytiniuose organuose atrodo
biškį psichiškai nesveiki. Bet jeigu stumsi tik ant auskaro, kai
(pagrindinė) priežastis yra stresas ir nepakankama priežiūra, niekam nuo to
geriau nebus. Rūta pakankamai išsamiai parašė apie metalus. Sidabras ir
auksas yra būtent tie gerieji metalai, kurie nesukelia alergijų ir turi
antibakterinį poveikį. Sidabras yra ir labai grynas, maždaug 93 proc.,
rusiškas auksas maždaug 33proc. užsienietiškas maždaug 59proc. Dėl nikelio
irgi gera pastaba, jis dažnai būna blogis. Nors tuose burniniuose gal pagal
idėją jo ir neturėtų būti.

Dėl tyrimų - man neteko girdėti apie tokį tyrimą, nors laboratorinių tyrimų
teorija - duona kasdieninė :)
Bet tai nereiškia, kad jų nėra. Aš tavo vietoj paskambinčiau į bet kurį
alergologijos ar pan. centrą ar laboratoriją ir paklausčiau, ar galima
išsitirti metalų netoleravimą