Tema: Re: Ar tai normalu ?
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-09-23 17:55:25
O tai be jos pasaulyje mergų maža? Na, draugauk, jei ji tau patinka, bet ir
susirask tokią, kuri pasirašo, ir nereikės sukti galvos. Koks skirtumas, ar
viena moterimi daugiau, ar mažiau pamylėsi? Čia kaip anekdotas - Ji: - ką tu
man gimtadieniui padovanosi? Jis: - Seksą. Ji: - O jei aš nenorėsiu? Jis: -
Tai ir liksi kaip durnė be dovanos.

"BBB" <b@b.com> parašė naujienų news:i7fauo$q2l$1@trimpas.omnitel.net...