Tema: Re: elektronines cigaretes
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-17 12:40:19
baltaodžiai negrai biškį pavojingi, bo jie truputį per akivaizdus, jie jau
vėlesniųjų, klinikinių etapų triušeliai ir tai, kad lietuva dabar aktyviai
dalyvauja tyrimuose turi nemažai privalumų pacientams ir bendrajai
visuomenės sveikatai.
O Afrika - kaimas šen, kaimas ten, nugi nė šuo nesulos, jeigu staiga pora
šimtų išsigims ar susirgs.

beje, kaip ne vokietijos pilietė vokietijoje aš irgi kelis kartus gavau
vaistukų iš stalčiaus, su užrašu "neparduodamas pavyzdys". Bet kadangi esu
bjauri su klausimais, tai gydytojas greit apsigalvoja ir nusprendžia, kad
man vaistų visai nereikia, arba reikia su receptu iš vaistinės :)