Tema: Re: del protiniu dantu pasalinimo vilniuj
Autorius: gopas
Data: 2010-09-17 10:00:07
man po operacijos irgi viena vieta ziauriai kraujavo. pasakius seselei
uzdejo tvarsti kazkoki, sukandau, palaikiau pusvalandi,
isspjoviau ir ramus uzmigau. del valgymo tai tik keleta dienu sriubas
valgiau, po to visas normalesnis maistas. problemu jokiu
nebuvo...aisku draugu atejusiu aplankyt atnestas pistacijas tai veliau
suvalgiau :))