Tema: Re: Q: kompiuteristo liga?
Autorius: SS
Data: 2009-04-15 15:20:00
> man nuo apkrovos isvarza rieso sanario kapsules atsiranda. ir siaip
> riesas nesveikas. Stangos spaudimui labai nepadeda.
> irgi IT irgi sportuoju. Dalinai issprendziau pele i kita ranka paemes.
> Riesa maziau skauda.

Pelės paėmimas į kitą ranką problemos nei dalinai nei kaip
neišsprendžia, šito sprendimo pasekmės - sugadinta antra ranka.
Deje tai iš praktikos, teko stebėti kolega kuris susivarė dešinę, pirko
visas įmanomas argonomines peles, tai padėdavo tik trumpam laikui. Tada
persiėmė pelę į kairę ranką... paskui pirko visas įmanomas argonomines
peles kairiarankiams. Bet tai neatmušė jo nuo labai intensyvaus pelės
naudojimo, kas ir buvo visų bėdų priežastis.

1. Pasistenk kuo mažiau naudoti pelę. Išmok naudingas OS ir dažniausiai
naudojamų programų klavišų kombinacijas. Tai netgi, paspartina darbą.
2. Paieškok patogesnių (klaviatūrai) programų.
3. Jei kartais nemoki, būtinai išmok aklą spausdinimą.
4. Jei dar norėsis palengvint darbą: išmok dirbti alternatyviu
klaviatūros išdėstymu, kuris duoda mažesnį apkrovimą rankoms (pvz:
Dvorak, LEKPa, ...).

Ir šiek tiek susipažinti su ergonomika.
( http://en.wikipedia.org/wiki/Ergonomics )