Tema: Re: Ka monot apie kamenieniu lasteliu banka?
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-18 11:35:10
Kiek aš žinau, Vokietijoj dabar rimtesnės organizacijos rekomenduoja
pasiūlyti atiduoti virkštelės kraują tipo kaip donorams bendram labui.
Žinoma, nemokamai, t.y., visi tie reikalingi tyrimai atliekami
priimančios organizacijos sąskaita. Nes iš princpo terapijos
kamieninėmis ląstelėmis ar iš jų gautais preparatais tyrimai yra
stipriai forsuojami ir, kaip bent  jau aš susidariau vaizdą, jau yra
davę bent kažkokių apčiuopiamų rezultatų.

O tie bankai... Būdas pasidaryti pinigų tyrimams :)

taip, aš irgi žiūrėjau prieš gimstant mažajai. Manęs neįtikino.