Tema: Re: Stuburo išvarža
Autorius: asdasd
Data: 2009-02-12 09:54:40
shilius@work rašė:
> Sveiki mielieji,
>    Mačiau čia jau kažkada, bet ten labiau buvo diskutuota apie kauno
> profesorius, o čia reikia veiksmo sostinėje.
> Situacija tokia: Panelė turi stuburo išvaržą, ir paskutiniu metu pradėjo
> dažniau skaudėt. Nuėjo pas vieną daktarą konsultuotis, sako reiks
> operacijos su kažkokiais implantais. Viskas ok, čia jau ir operaciją
> planuot pradėjo datas dėliotis, bet dar ale nusiuntė pas kitą daktarėlį
> apžiūrėt. Tai va po pastarojo, nebežinau ką daryt. Nuėjo pas kažkokį
> pusiau rusą, kuris lietuviškai sakinį vos geba sudėt, tas numaigė visą
> [...]

sveikas, nu as turiu draugeli kuriam buvo jau visai vos lovoj
apsiversdavo, daktarai irgi sake operacija,sportuoti negalesi nebet ant
roguciu sedeti, o db vaikis sportuoja ir jokiu problemu, ir viska padare
per ryzta, mankstos baseinas, kiekviena diena vandens proceduros, ir
taip apie metus, jei ka parasyk i meila duosiu nr pasikonsultuosi jei
aisku nori.