Tema: Re: Estetinis plombavimas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-02-09 13:40:23
Pernai vienam gerai pazistamam zmogui Kazlu Rudoj shlifavo, taise. Specialiai vazinejo is
Kauno, buktai pagal rekomendacija.
  Po keliu menesiu viskas nukrito velniop ir pradejo skaudet. Nuejus pas normalu dantista,
tas stveresi uz galvos: -Kas taip dantis sugadino ?!

Jei pasiryshi daryt, rinkis specus is 7 kartu, klausinek buvusiu pacientu, konsultuokis su
neutraliu dantistu. Arba nafig, tegu pasirasho garantija.