Tema: Re: tonzilitas
Autorius: kurmis
Data: 2010-06-18 12:34:06
Kita vertus turim ir LOR antigeniju, pavardes nepamenu, miesto lionines LOR vedeja.

Pats susiduriau tai atsiminiai nesmagus. Buvau gaves i nosi ir nosies ertmese pradejo kauptis kraujas. Nuvariau, tai tas be jokiu nuskausminimu su spricu nosi subade, proceduros vidury jam paskambino, tai anas taip ir palikes svirksta mano nosy styrot nubego pakalbet telefonu. Paskui pabades pasake varyk namo, su is nosies plustanciu krauju. Nu zodziu buvo beveik zjbs...